Aναζήτηση











{June 7, 2007}   Από παλιό μου σχόλιο… για τα σχόλια “Πότε κάνεις σχόλιο σε ένα μπλογκ!”

Πριν λίγο καιρό είχα ρωτήσει σε κάποιο μπλογκ πότε γράφουμε σχόλια.. και πήρα δύο ενδιαφέρουσες απόψεις, σε σημείο μάλιστα να αναθεωρήσω την δική μου!

οι απόψεις τους στο “πότε σχολιάζουν” συνοπτικά περιέχονται στα παρακάτω σημεία

  1. ενδιαφέρον κείμενο,post
  2. ενδιαφέρον ο συγγραφέας του post, ο τρόπος που γράφει
  3. φίλος blogger, κυρίως φίλοι που αποκτήσαμε offline! αν και σ’ αυτό το σημείο οι γνώμες διίστανται γιατί ο ένας πιστεύει ότι τους συγκεκριμένους φίλους του μπορεί να τους “σχολιάσει” μιλήσει τετ- α -τετ ενω στον δεύτερο δεν ισχύει.

Μάλιστα ο δεύτερος πιστεύει ότι  

ακόμα και τα σχόλια του τύπου “γεια, είμαι και γω εδώ” θεωρεί ότι είναι απαραίτητα με τους δικτυακούς φίλους του… θεωρεί αγένεια να μπει σε μπλογκ φίλου του και να μην πει γεια..

μου θυμίζει την κρύα ατάκα που λέμε ” μίλα μας και μην μας αγαπάς”

και σπάνια αφήνεί σχόλια σε μπλογκερς με τους οποίους θεωρώ ότι δε θα μπορούσα να έχει “επικοινωνία”και όπως λέει “το  θέμα της επικοινωνίας για μένα είναι το βασικό.”

μίλησε και για περιεχώμενο σχολίων

..” ξεγυμνώνεσαι ψυχικά. Άλλες φορές πάλι μας βγαίνει αυτό το “κριτικό”. Νομίζω ότι δεν υπάρχει στανταρ -ό,τι μας βγάλει το κείμενο και ο άλλος. Αλληλεπίδραση dear.”

και για να μην με πάνε μέσα για λογοκλοπή…(να πω και κάτι δικό μου)

Αρχικά πίστευα ότι σχολιάζω μόνο όταν βρίσκω κάτι ενδιαφέρον.. όμως δεν ξέρω ακόμα αν είναι στα πλαίσια της δικτυακής φιλίας (αλλά προς τα εκεί τείνω) το γεγονός όμως και μόνο ότι μπαίνω σε συγκεκριμένα μπλογκς σημαίνει ότι κυρίως επιλέγω να σχολιάσω τους bloggers που με τον έναν τρόπο ή τον άλλον γνωρίζω…

φυσικά και διαβάζω πολλά κείμενα στα οποία δεν σχολιάζω, (συνήθως ειδησιογραφικά!) αλλά με ενδιαφέρουν…

όσο για τους μη δικτυακούς φίλους ή γνωστούς… διαισθάνομαι (επείδη τις τελευταίες 2-3 βδομάδες ασχολούμαι με μπλογκς) ότι αντικατοπτρίζει την σχέση που έχουμε στην offline ζωή, με όσους ασχολούνται με το άθλημα…(με όσους έχουν μπλογκ) άλλωστε υπάρχει και το μσν που προτιμώ να μιλήσω.. αν δεν γίνεται να τα πω από κοντά..

άντε να υπάρχει μία εξαίρεση που πίεσα μια φίλη μου να μου γράψει σχόλιο .. αλλά ορκίζομαι μία μόνο φορά.. άντε και σε άλλες έχω πει ατελέσφορα βέβαια.. μμμμμ δεν έχω πειθώ..!!!! ίσως αλλάξει αυτή η κατάσταση στο μέλλον!!!!!!!!!!!!!!!!!!

πάντως θα ήθελα όσοι διάβαζετε το συγκεκριμένο ποστ να μου πείτε την ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ, και ας επαναλαμβάνεται, κάτι σαν έρευνα…

Διάβασα το συγκεκριμένο ποστάκι σου κι έριξα μια γρήγορη ματιά στα υπόλοιπα. Μ’ αρέσει που στο γράψιμό σου έχεις αυτό το υφάκι που έχουν οι περισσότεροι μικροί, νέοι μπλόγκερς, που γεμίζουν το ηλεκτρονικό χαρτι με ματαιοδοξία, ωστε να γίνουν πιο συμπαθείς στους αναγνώστες τους και να γράψουν κανένα κόμεντ.
Εγώ, είμαι πολύ μικρός για να καταφέρω να γράψω τόσο καλά. Αμα μεγαλώσω…
Πάντως, να ξέρεις πως θα σ’ επισκεύτομαι συχνά, γιατί έχω πολλά να μάθω από ‘σένα.

Καλή συνέχεια στο όμορφο μπλογκάκι σου!



optasia says:

dear Alex the walker!

τόσο πολύ φαίνεται ε!!!!!! πάντως χαίρομαι που έπεισα έστω και έναν… να μου γράψει και θέλω να πιστεύω ότι θέλησες να γράψεις γιατί βρήκες ενδιαφέροντα αυτά που έγραψα και δεν σκέφτηκες “αχ το κακόμοιρο μωρέ δεν του δίνει κανένας σημασία!ούτε οι offline φίλοι/ες του!” γιατί όταν διάβασα το σχολιό σου σκέφτηκα κατευθείαν “ωχ τόσο χάλια φαίνομαι”

δεν ξέρω αν έχεις να μάθεις πολλά από μένα ή αν τελικά θα μάθω εγώ απο σένα.. δεν θέλω να αξιολογήσω τις δικτυακές μου επαφές… όπως και του περιβάλλοντος μου (ούτως ή άλλως αυτή η διαδικασία γίνεται από όλους μας αυτόματα, ασυνείδητα δεν χρειάζεται να την προϊδεάσω!!)

και μιας περι αυτού γίνεται ο λόγος.. περιμένω αντιδράσεις μόνο και μόνο για να μην παρατήσω την ιδέα του blog. Από το τελευταίο πιστεύω ότι θα μάθω όχι μόνο δεξιότητες και ίσως κάποια τεχνολογικά προγράμματα αλλά και τον εαυτό μου!

καλή συνέχεια λοιπόν



Leave a Reply

et cetera
