Aναζήτηση











{July 5, 2007}   ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ…

Αποτέλεσμα … (αν και οι περισσότεροι που είτε με γνωρίζουν είτε βλέπουν το blog μου το χουν καταλάβει..) λιγότερα ποστ, κείμενα, πλοήγηση σ’ άλλα μπλογκ κτλ και καλή καρδιά!

Αχ, αυτή η “Εξεταστική”!…

Μαύρα μάτια κάναμε…



optasia says:

Γεια σου Αlex the Walker

οσφρίζομαι μελαγχωλικό τόνο πάλι!!! και αναρωτιέμαι
μα υπάρχει καλύτερη περίοδος του ανθρώπου από αυτήν της εξεταστικής..
ανοίγονται ορίζοντες.. να για παράδειγμα αναλύω το οικονομικό μοντέλο της easyJet στην μία εργασία μου… ταξιδεύω και η ίδια και σε μη ευρωπαϊκους προορισμούς (και σε προορισμους δηλ. που δεν εξυπηρετεί η προοναφερθείσα ηλεκτρονική επιχείρηση)!!

στην άλλη προσπαθώ να προσεγγίσω μια κοινότητα οικολόγων… ιστοσελίδα συλόγου ΑΧΕΛΛΟΝ, ecocity και κάτι οικολογικά blogs! (εδώ γίνεται αυτό που λέμε το “έλα να δεις”

και για να μην αναφέρω όλες τις εργασίες που χρωστώ και με πιάσει απελπισία , αυτό που θέλω να πω είναι ότι θα επιστρέψω αναννεωμένη και σίγουρα πιο “διαφωτισμένη” χιχι 😛

α ένας άλλος λόγος που η εξεταστική είναι η καλύτερη περίοδος του ανθρώπου…
εκείνη την περίοδο και μόνο εκείνη έχεις το “διαθέσιμο” χρόνο να φιλοσοφήσεις.. να δεις όλα τα απλά πράγματα από μια άλλη οπτική γωνία, άσε που όλα σου φαίνονται άγνωστα καινούρια μετα..καφέ, τάβλι.. κάτι μου θυμίζουν!!!!

και τώρα μου επιτρέπεις να “αποσυρθώ εις τα ιδιαίτερα δωμάτια των οικολογικών μου σκέψεων που έλεγα παραπάνω”



Kala kouragia kai upomoni…

Ta perasan kialloi ayta kai den einai k toso okie dokie situation auto, eidika mesa sto katakalokero 🙂



optasia says:

σ’ ευχαριστω angelwitch αλλά για πoιο καλοκαίρι μιλας.. ακόμα χειμώνα δεν έχουμε…!!! 😀



an to 8eteis apo ka8ara psixologikis pleyras ayto to ritoriko erotima…okie dokie..paw paso…

kati omws prepei na exoume, den nomizeis [afou apeklises xeimwna k kalokeri] :-ppp



optasia says:

angelWitch
ή εγώ ειμαί ζαλισμένη ή εσύ γράφεις με το δικό σου ξεχωριστό τρόπο , τον οποίο δεν καταλαβαίνω…

δεν ξέρω αν σε καλύπτει η απάντησή μου
αλλά και το χειμώνα ζέστη είχε οπότε ουσιαστική διαφορά δεν υπήρχε φέτος αν συγκρίνουμε τις δύο εποχές

η μοναδική διαφορά είναι ότι το χειμώνα ήμουν πολύ χαλαρή γιατί δεν δουλευα και είχαμε απεργίες στη σχολή ενώ τώρα συμβαίνουν ακριβώς τα αντίθετα…
τώρα που το σκέφτομαι μήπως “ζω” με τις εποχές του νότιου ημισφαιρίου.. στην Αυστραλία δηλαδή…

πάλι κατέληξα στο ότι είμαι “στον κόσμο μου”, στην Αυστραλία στην προκειμένη περίπτωση!!!!!



elalisa me ton diko mou tropo opos panta …

alla tespa… an esy den blepeis diafora stous 15-17 ba8mous pou eihe kata meso oro ton “xeimwna” me tous 35+ [den bazw mesa ta 45ria pou xtipise prosfata] pou exei twra tote …okie dokie…3anapaw paso :-ppp

sta pio sobara k ousiastika twra:

mazeutikan extes opws eidame kai diabasame…alla telika opws fenete kai akoustike [elpizw apo ligous mono] oti olh h kinisi htan gia to 8ea8inai …imoun sto ta3idi tis epistrofis kai den piga “plateia” …milisa omos me 2-3 pou 8ewrw feregious kai eipan auto akribos… kopelitses apo paralia pou piran kapoio sms kai eipan den bariesai pame na doume gia na leme ki emeis aurio oti eimastan EKEI.. apo tin alli kai diaforoi pou eipan “a 8a einai kai h tade blogero-tipisa ekei, ai pame na kanoume xazi”…

h moda tou blog kai tou sms…fternistike kaneis???..as postaroume 5.000 blog-ers gia simparastasi kai meta as kanoume k ena gathering gia pio real life sumparastasi…

MAKARI na einai psema diladi … 3analew den piga [isos ki edw na imoun na min pigena] alla to prama arxizei na brwmaei an einai etsi opws ta grafw :-S… as bre8ei enas -kapoios pou lew egw- pou 8ewrei oti einai ANTIKEIMENIKOS kai as mas pei entupwseis!!!



optasia says:

angelwitch
1
θεωρώ ότι αξίζει πάντα η προσπάθεια… έστω και αν είναι αμφισβητήσιμη! αν δεν υπάρχει άλλη καλύτερη ιδέα… βασικά εγώ είχα αγχωθεί με τις εργασίες μου και γιαυτό δεν πήγα…

αλλά παίζει να συμπεριλάβω κάποια πράγματα σε μια εργασία που ετοιμάζω τώρα σχετικά με περιβάλλον, διαμαρτυρίες και διεκδίκηση μέσω νετ..!
μπορεί εν τέλει να το αναφέρω απλά ότι συνέβη και αυτό.. θα δείξει με το τι υλικό θα χω

anyway
σε ευχαριστώ

2
η θερμοκρασία φέτος ήταν πολύ πιο υψηλή κατά την διάρκεια του χρόνου (θυμάμαι ότι οι αρκούδες δεν μπορούσαν να κοιμηθούν από την ζέστη τον Ιανουάριο..), και σ’ όλη την διάρκεια του χρόνου υπήρχαν επιπτώσεις λόγω της υπερβολικής ζέστης (10- 11 θανάτοι στην διάρκεια του καύσωνα)
αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούμε να συγκρίνουμε την θερμοκρασία του χειμώνα με αυτή του καλοκαιριού.. φυσικά και η δεύτερη θα ναι πιο “καυτή”

εγώ πιο πολύ είπα ότι ζω τώρα στον “χειμώνα” μου γιατί τα καλοκαίρια έχω συνηθίσει να είμαι πιο χαλαρή σε καμιά παραλία ή όλο έξω κτλ.. είναι θέμα συνηθειών… και όχι θερμοκρασίας ή οτιδήποτε άλλο και τώρα επιστρέφω στον αναμφισβήτητο πλέον “χειμερινό” απολαυστικό διάβασμα που έχω..!!!!!



kalo uliko sto site tou skai…mou fanike sobaro, alla den 3erw re gamw to to… exw ftasei na lew oti “an den DW me ta matiakia mou” den mporw na pw me sigouria.

tespa… thn kanw ki apo edw giati sou ekana to blog, chat room :-ppppppp



optasia says:

χεχεχε

ευχαριστω



Leave a Reply

et cetera
