Aναζήτηση











{January 17, 2008}   5 λόγοι για να μην συμπαθήσω ποτέ το ποδοσφαίρο!!!

1.δεν είναι ασφαλές,

ειδικότερα για αυτούς που πηγαίνουν γήπεδο! και για οποιον το αμφισβητεί να κάνει κλικ εδώ!Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω την νοοτροπία των χούλιγκαν.. το γήπεδο για μένα είναι θέαμα που απλά δεν μαρέσει (αν και μικρή όλο και κάτι έβλεπα!) δεν είναι μέρος για εκτόνωση..

2. (ο πραγματικός λόγος) κάθεσαι 2 ώρες για να δεις μια μπάλα που όλοι την έχουν του “κλώτσου..”

3. φανατισμός (ίσως φταεί και η νοοτροπία στην Ελλάδα)

4.το χουν κανει μέγαλο θέμα ενώ δεν το αξίζει…

5.offside, corner άλλους κανόνες δεν μπορούσαν να βρουν..

αν ένας επιθετικός δώσει την μπάλα σ’ έναν συμπαίχτη του για να σκοράρει και δεν είναι τουλάχιστόν 2(αντίπαλοι συμπεριλαμβάνω και τερματοφύλακα) παίκτες μπροστά του τότε είναι offside.. ε ας ήταν!ανάγκασε κανένας τους αμυντικούς να φύγουν

αυτά…

iapetos says:

χαχαχα … να’σαι καλά με έκανες και γέλασα.
Για το 1ο δεν μπορώ να σου πω ότι έχεις άδικο, αλλά στα υπόλοιπα διαφωνώ.
Άντε βρε … και για να σε βοηθήσω σου στέλνο το link για να μάθεις στη “δικιά” σας γλώσσα τι είναι το offside (και όχι offsite, όπως επίσης corner και όχι korner) 🙂

Φιλιά.



optasia says:

καλησπέρα iapetos

χαίρομαι που σε διασκέδασε το post μου!εστω και αν δεν με καταλαβαίνεις…

τωρα είμαι σε υπολογιστή που δεν έχει ήχο για να ακουσω το video!
αν και να σου πω όταν είδα το σχολιό σου μου θύμησε ένα ανέκδοτο που είχα διαβάσει πρόσφατα και σίγουρα άντρας το έγραψε!!
2 γυναίκες θέλαν -τρελά όμως- το ίδιο και μοναδικό ζευγάρι παππουτσιών… και καλά στην γλώσσα της γυναίκας προσπαθούσε να εξηγήσει το offside…

και αυτό θεωρείται ανέκδοτο…

διάβαζα μιά ωρα όλο το σκηνικό, δεν είχα καταλάβει τι ήταν και διάβαζα διάβαζα και στο τέλος έλεγε αυτό είναι το offside
πιο πολυ γέλασα με τον εαυτό μου.. με την αντιδρασή μου παρά με το και καλά ανέκδοτο…
πάντως μεταξύ μας εγώ θα πήγαινα σε άλλο μαγαζι να ψωνήσω.. δεν θα κανα και τέτοια φασαρία για ένα ζευγάρι γόβες..

υ.γ.
1.thx για τα ορ8ογραφικά
2.δηλαδή πιστεύεις ότι δεν έχω καταλάβει την έννοια του offside.. τζάμπα τόσες ερμηνείες… που μου δώσαν!!!(η αλήθεια είναι ότι όταν βαριέμαι ανοίγω το κουτάκι των ερωτήσεων!



optasia says:

περαστικέ “φίλε” iapetos

όπως το φαντάστηκα…το βιντεάκι είναι ακριβώς το ανέκδοτο που διάβασα..

οπότε οκ πες πως αυτήν την φορά δεν μπορώ να ισχυριστώ τον δεύτερο λόγο που έγραψα στο ποστ

” …(ο πραγματικός λόγος) κάθεσαι 2 ώρες για να δεις μια μπάλα που όλοι την έχουν του “κλώτσου..”…”

γιατί τα γοβάκια έχουν κάποια χρησιμότητα.. (καλά όχι πάντα αλλα μερικά τα φοράς και πετάς.. χιχι)

δηλαδή αποτελεί ένα σημαντικό κίνητρο να γίνει όλη αυτή η φασαρία..(αν και στην 1η περίπτωση που γίνεται (και καλά) offside η 1η κοπέλα που περίμενε στην σειρά 8α παραπονιόταν που η άλλη πετάχτηκε μπροστά της και θα της έλεγε “ΚΟΠΕΛΙΑ, ‘βούτηξες’ την τσάντα και τώρα πας στην θέση σου..” αν ήδη δεν τα είχε “βούτήξει” τα γοβάκια πριν καλά καλά πετάξει η άλλη την τσάντα.. οπότε χαμένος κόπος το πέταγμα της τσάντας

όποιος άντρας δεν κατάλαβε τι μόλις έγραψα μπορεί να νιώσει πως αισθάνεται μια γυναίκα όταν της πρωτοεξηγούν τον όρο offside 😛

δεν θα το αναλύσω άλλο..

..αλλά και πάλι καταλήγω στο 4ο λόγο ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΤΟΡΟΣ, γιατί πολύ απλά μπορείς να πας και σε ΑΛΛΟ ΜΑΓΑΖΙ!

ως σωστοί καταναλωτές άλλωστε πρέπει να κάνουμε μια έρευνα αγοράς.. όχι ότι μας πετάγετε/εμφανίζετε μπροστά μας να νομίζουμε ότι είναι και καλό!

για αυτό ΠΡΟΤΕΙΝΩ στους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές να απλοποιήσουν την ζωή τους.. απλά παίζοντας με πολλές μπάλες ταυτόχρονα..
και όχι 22 παίχτες να έχουν τον απόλυτο έλεγχο ΜΙΑΣ και μόνο μπάλας!!!ΛΟΓΙΚΑ δεν μιλάω…

πιστεύω ότι με την παραπάνω πρόταση μου.. έλυσα ένα σημαντικό πρόβλημα των ποδοσφαιριστών αλλά και των φιλάθλων.. ΠΛΕΟΝ θα γίνει πιο ενδιαφέρον ένας αγώνας, όχι τόσο αργός..
+ δεν θα νιώθουν τόσο “χαζοί” οι ποδοσφαιριστές γιατί πλέον δεν θα κηνυγούν μόνο μια μπάλα…

υ.γ.
συνηδειτοποίησα ότι με το βίντεο κατάλαβα καλύτερα τι είναι offside, πριν μου διέφευγε μια μικρή λεπτομέρεια… άλλα θα το κρατήσω μέσα μου και δεν θα πω σε κανέναν τι μου ξέφυγε στην ερμηνεία του offside! άλλωστε πόση ανάλυση να κάνω ακόμα… όπως λέει και ένα φίλος μου πριν πω το οτιδήποτε για ποδόσφαιρο ή αθλητικά.. “ΕΛΕΟΣ όχι κοινωνιολογική ανάλυση για το offside, δεν θα το αντέξω..” βέβαια είμαι σίγουρη ότι το πε για να με πειράξει.. οπότε με την πρώτη ευκαιρία θα του το αναλύσω 😛



iapetos says:

Φίλη μου Optasia (χωρίς “” :))
αρχικά χαίρομαι που το βιντεάκη που σου έδωσα σε βοήθησε να καταλάβεις τι είναι offside (πάω στοίχημα ότι αυτό που σου διέφευγε είναι η περίπτωση του λεγόμενου τελευταίου παίκτη – αμυντικού).
Αν θέλουμε να παραλληλίσουμε το ποδόσφαιρο με το κατάστημα υποδημάτων (αν και το παράδειγμα στην βάση του δεν είναι σωστό) θα πρέπει να θέσουμε τον ταμεία ως τον διαιτητή ο οποίος θα πει στην κυρία να πάει πίσω στη θέση της διότι έκανε μια αντικανονική ενέργεια. Η κοπέλα που θα παραπονεθεί στον ταμεία ότι της πήραν την θέση έχει ακριβώς την ίδια αντίδραση με τους αμυντικούς που διαμαρτύρονται στον βοηθό διαιτητή (αυτοί που κάθονται στις πλάγιες γραμμές).
Για να σε βοηθήσω να καταλάβεις ακόμα καλύτερα γιατί είναι αναγκαίο το offside στο ποδόσφαιρο σου λεω ότι εάν δεν υπήρχε τότε ένας παίκτης από τους επιτιθέμενους θα ήταν για όλη την διάρκεια του παιχνιδιού δίπλα από τον αντίπαλο τερματοφύλακα … τι σημαίνει αυτό που σου είπα ? απλά σημαίνει ότι εσύ και εγώ πάμε για να αγοράσεις παπούτσια σε ένα πολυσύχναστο μαγαζί, ενώ εσύ με την ησυχία σου διαλέγεις, εγώ κάθομαι μπροστά στο ταμείο ώστε όταν θα αποφασίσεις τι θα αγοράσεις να έρθεις πρώτη για να πληρώσεις και όχι τελευταία στην ουρά. Δίκαιο ?
Δυστυχώς αυτό που λες για πολλές μπάλες στο γήπεδο δεν μπορεί να γίνει και ο λόγος είναι απλός. Περισσότερες μπάλες σημαίνει περισσότεροι κίνηση από τους παίκτες, αυτό ο ανθρώπινος οργανισμός δεν μπορεί να το αντέξει.
Αν σου κάνει εντύπωση αυτό που λεω άκου και το άλλο … σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου (90′) ο μέσος όρος που ο κάθε παίκτης κρατάει την μπάλα στα πόδια του κατά την διάρκεια όλου του αγώνα είναι μόλις 3 λεπτά, ο μέσος όρος για την απόσταση που διανύει κατά την διάρκεια του αγώνα ο κάθε παίκτης (χωρίς την μπάλα) είναι 4 χιλιόμετρα με την μέση ή οριαία ταχύτητα που μπορεί ο καθένας. Στο τέλος του αγώνα ο κάθε παίκτης έχει χάσει περίπου ενάμισι κιλό.
Και όλα αυτά με μία μπάλα !
Σχετικά με το “πολύ μεγάλος ντόρος” που λες, σίγουρα δεν μπορώ να σε πείσω για το αντίθετο, άλλωστε τα πάντα είναι θέμα γούστου. Επειδή όμως στην ζωή μας πρέπει να τα δοκιμάζουμε όλα, θα σου πρότεινα μια Κυριακή να πας σε ένα γήπεδο. Αυτό σου το λεω διότι όσοι αγαπούν το ποδόσφαιρο είναι λόγο ενος συναισθήματος που νιώθουν το οποίο είναι δύσκολο να περιγραφεί, θες ότι είναι η ατμόσφαιρα του γηπέδου, θες ότι είναι η αποφόρτιση που νιώθεις … για αυτό σου λεω , πήγαινε μια μέρα και μετά θα χαρώ να μάθω εάν σου άρεσε ή όχι.

υ.γ.
Προτού σου γράψω πρώτη φορά είχα αποφασίσει να βάλω RSS το blog σου διότι μου αρέσει ο τρόπος γραφής σου οπότε keep up the good work 🙂



optasia says:

Καλησπέρα φίλε iapetos (xwρίς “”)

λοίπον με προβλημάτισες οπότε αναθεωρώ…
οκ οχι πολλές μπάλες στα γήπεδα, άλλωστε πρέπει να είμαστε καλοί με τους αθλητές μας

αλλα μπορεί να γίνονται οι αγώνες σε καταστήματα ρούχων!!! 😛 οχι 4 km αλλα 500 μ στην καλύτερη των περιπτώσεων.. οπότε και διευκολύνουμε αρκετά τους ποδοσφαιριστές… (αφυδατώνονται στα γήπεδα οι κακόμοιροι…)
και τσάντες, γόβες (αθλητικά παππούτσια) και άλλα αξεσουαρ… θα είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και των αντρών!!!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ?? (τα παιδεία παιζει, σ αυτό το ποστ!)

τωρα και αλλα σκεφτόμουν να προτείνω άλλα με διακόπτουν συνέχεια.. τώρα που έχω και εμπνευση..

υ.γ.
thx gia RSS (ως γνήσια ψωνάρα blogger όφειλα να σε ευχαριστήσω) αν και μεταξύ μας δεν έχω καταλάβει που θα το έχεις στο διαδίκτυο.. έχεις δικό σου blog, site?



iapetos says:

***Σύντομη απάντηση (με κυνηγούν τα αφεντικά για τα reports) 😦

Ναί, έχω δικό μου blog το οποίο είναι υπο κατασκευή. Λογικά την Δευτέρα θα είναι έτοιμο. Θα σε κρατώ ενήμερη 🙂



optasia says:

αντε τυχερουλη εκει παιζεται και κυνηγητουλι…

εμείς εδώ τίποτα…

μονο μπουρου μπουρου!!!



iapetos says:

Δεν σε ξέχασα, αλλά ο φόρτος εργασίας ήταν (και συνεχίζει να είναι) τόσο μεγάλος που σχεδόν δεν έκανα τίποτα άλλο από το να δουλεύω και να κοιμάμαι … ωραία ζωή έτσι ?? 🙂
Λοιπόν κατάφερα και ανέβασα το νέο μου blog στο οποίο θα χαρώ να τα πούμε .
http://mourmoures.wordpress.com/ (θέλει αρκετή δουλεία ακόμα αλλά σιγά – σιγά).

cya



optasia says:

helloo!

και σε μας είχαμε πολυ δουλεια (κα8ησα και 2 ωρες υπερωρίες γιατι δεν ειχαμε αλλα ατομα.., “ενηλικιω8ηκα” και καλα σημερα! κοινως εχω γενέθλια! και το βραδυ θα μαζευτω σπιτι μου… μες την τρελη χαρά… για να κοιμηθώ τρελες ώρες!

τωρα που με διαβαζω με ζηλευω.. μην νομιζεις..!!

αλλα τουλαχιστον αυριο εχω ρεπο!
κατι ειναι και αυτο!να μην ειμαι αχαριστη και δεν πειραζει που δουλευα και Σαββατοκυριακο…

μήπως να γραψω κανα ποστ με τιτλο ΤΑ ΑΣΧΕΤΑ! και να κανω c/p το σχολιο μου??? μηπως!

το επισκεφτηκα το blog soy, αλλα αλλη στιγμη θα το δω πιο αναλυτικα, γιατι δεν εχω χρόνο!και δεν εχω κοιμηθει και πολυ…

πάλι άσχετο κατεληξε και σε καποιο avatar!

τα λεμε



iapetos says:

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Leave a Reply

et cetera
