Aναζήτηση











{January 27, 2008}   Ένα “happy posting” την ημέρα, κάνει το γιατρό πέρα…!

η online επικοινωνία, όποιας μορφής και αν είναι, έχει δώσει την λύση στις πολλαπλές ανάγκες του χρήστη.

και για να πάρω την παραπάνω φράση λίγο πιο προσωπικά..

Στην αρχή είδα το γράψιμο (το και καλά”posting”), ως “η χαρά του παιδιού”. Αλλά εκείνου του παιδιού που προτιμά τις εύκολες λύσεις.. δηλαδή αναδιατύπωση ή αντιγραφή ελκυστικών άρθρων. Ο υποκειμενισμός υποκειταν στην επιλογή του άρθρου..

Αλλά δεν ήταν αρκετό, ήθελα κάτι περισσότερο για την δική μου δικτυακή “οπτασία”. Παράλληλα διαπίστωνα ότι περιορίζοντουσαν αρκετά οι δυνατότητες μου επειδή δεν είχα εξοικειωθεί με τεχνικά ζητήματα των blogs..(όχι τώρα ότι έχω..αλλα ειναι λίγο καλύτερα τα πράγματα)

οπότε πήρα την μεγάλη απόφαση (δεν χρειάστηκε να πονοκεφαλιάσω και πολύ) να μην προσπαθώ τόσο να βελτιώσω την εικόνα του ιστολογιου μου, βάση των τεχνικών δυνατοτήτων που μου δίνει το wordpress.. μιας που ήταν λίγο άσκοπο, αν τουλάχιστον πρώτα δεν εστίαζα στο περιεχόμενο του ιστολογίου μου! δηλαδή κατά κάποιον τρόπο προσπάθησα να βάλω κάποιο στόχο.. και ασυνείδητα μάλλον το κατάφερα! Να αποτελέσει το blog μου ένας χώρος που να τον αισθάνομαι σαν το σπίτι μου και μέσω αυτού να προβάλω διάφορες εκφάνσεις του εαυτού μου!

Τώρα όλος αυτός ο προβληματισμός ξεκίνησε απο μια συζήτηση που είχα με τον τιτάνα περί δικτυακής βοήθειας! επειδή ο ίδιος ήδη το δοκίμασε.

Εγώ πάλι που το είχα επιχειρήσει στην αρχή του, δεν πέτυχε…

Τώρα δεν είμαι σίγουρη ότι αν ζητήσω κάποια βοήθεια θα με βοηθήσει το ιστολόγιο μου, δεν αποκλείω όμως να το ξαναδοκιμάσω, εφόσον πρώτα εξαντλήσω τις offline γνωριμίες μου! κυρίως γιατί, παλιότερα, μου απαντούσαν είτε φίλοι μου στο blog μου, είτε κανένας..!

από την άλλη διαβάζουμε ότι ιστοσελίδες που προωθούν τα κοινωνικά δίκτυα (π.χ. facebook, Myspace) ευννοούν κάποιες αυτοκτονίες νεαρών αν όχι μαθητών.. (στην καθημερινή το είχα διαβάσει)

όμως, κατά την γνώμη μου, δεν νομίζω ότι αν δεν ήταν μέλη στις συγκεκριμένες ιστοσελίδες τα συγκεκριμένα άτομα να ζούσαν.. γιατί απλά πιστεύω ότι οι συγκεκριμένες ιστοσελίδες ίσως να επιτάχυναν, αλλά σίγουρα δεν αποτελουν αυτές την αιτία που ώθησε τα συγκεκριμένα άτομα να αυτοκτονήσουν.

Επομένως σχεδόν η online επικοινωνία αντικαταστάτα την offline! Αυτό πολλές φορές μας αγχώνει και μας προβληματίζει για τις επιρροές που θά χει κυρίως σε μας! Δεν υπάρχει πλέον περίπτωση να μην κοιτάξω τουλαχιστον μια φορά το blog μου ή τα εμαιλ μου…

πάντως εγω έχω καταλήξει στο happy posting.. γιατί όταν είσαι ευχαριστημένος/η είτε από την ανταπόκριση που έχεις είτε από την απλή δημοσιέυση των προβληματισμών σου

υ.γ.

1. το παρών κείμενο μπορεί να διαγραφτεί.. γιατί το διαβάζω και μου φαίνεται.. τόσο περιττό!

2. μόλις διαπίστωσα ότι αποκαλούμαι διακτυακά οπτασία και χρησιμοποιώ ελάχιστα.. οπτικά ερεθίσματα..! συνήθως οι οπτασίες είναι εικόνες χωρίς λόγια εε εγώ είμαι το ανάποδο.. λόγια και καθόλου εικόνα!!!

Titanas says:

Το σημαντικό ερώτημα, κάτι που δεν δέχεται απάντηση, είναι το εξής: Τί ώθησε τα παιδιά αυτά ώστε να επιλέξουν την online επικοινωνία μέσα από τα social networks αντί της ζωής που είχαν; Φαντάζομαι ότι κανένα δεν ήταν ευτυχισμένο, κανένα δεν είχε την προσοχή που ήθελε ή του άξιζε, κανένα δεν είχε ό,τι θα ήθελε να έχει για να αισθανεται άνετα ή τουλάχιστον βοήθεια για τα όποια προβλήματα του.



optasia says:

καλησπέρα! το παραπάνω κείμενο σίγουρα δεν είναι ανάλυση, ούτε καν προβληματισμός είναι μάλλον συνειρμοί που σκέφτηκα εφόσον συζητήσαμε!]

Δεν έχω αναλύσει καν το τι ανάγκες καλύπτει η online επικοινωνία..



optasia says:

Τιτάνα επιτέλους βρήκα χρόνο να σου απαντήσω στην ερώτηση που έθεσες!!!

το διαδίκτυο σε όλους μας καλύπτει κάποιες ανάγκες επικοινωνίας γιατί όχι και στους ανηλίκους! Σκέψου ότι η επικοινωνία μέσω του διαδικτύου βρίσκεται πλέον μέσα στο σπίτι μας! αντικαταστά τις γειτονιές σε παλιότερες εποχές!

τώρα βέβαια για να φτάσει ένας έφηβος να αυτοκτονήσει σίγουρα, για μένα τουλάχιστον, δεν πρέπει να κατακρίνουμε το μέσo!

τώρα το ότι δεν ήταν ευτυχισμένα δεν μου λέει κάτι και τα παιδάκια στην Ουκάντα δεν είναι ευτυχισμένα αλλά δεν νομίζω ότι επιχειρούν να αυτοκτονήσουν..!Δηλαδή αν δούμε τις ζωές ανά στο κόσμο των άνηλίκων θα διαπιστώσουμε ίσως ότι άλλα παιδιά έχουν βιώσει χειρότερες συνθήκες και παρόλα αυτά δεν είχαν τάσεις αυτοκτονίας…

με άλλα λόγια η αυτοκτονία είναι μάλλον μια κοινωνική κατασκευή περισσότερο από ότι οτιδήποτε άλλο!
τώρα γιατι τα συγκεκριμένα άτομα αυτοκτόνησαν και το κατά ποσο έπαιξε ρόλο τα site που αναφέραμε είναι δύσκολο να το αντέψουμε αν δεν κάνουμε σχετική έρευνα..!



Leave a Reply

et cetera
