Aναζήτηση











{March 31, 2008}   Για αυτούς που είναι η καλύτερη μέρα η Πρωταπριλιά…

Επιτέλους ξέκλεψα λίγο χρόνο… και επί της ευκαιρίας η αυριανή μέρα είναι μάλλον μια γιορτή… ή μήπως η καθημερινότητα πολλών…

Έχω καλή διάθεση για να αναφερθώ σε επαγγελματίες που το ψέμα αποτελεί κύριο συστατικό της επιτυχίας τους…

άλλωστε μερικά ψεματάκια είναι τόσο αθώα που μπορεί να σου φτιάξουν την διάθεση όπως τι ωραία που είσαι σήμερα…!!! Κάτι έχεις κάνει δεν ξέρω τι και έχεις ομορφύνει.. πλάκα πλάκα αν κάποιος δεν είναι σίγουρος για τα συναισθηματά του και πιέζεται από τον συντροφό του να τα εκδηλώσει η πρωταπριλιά είναι η μέρα του…!!Μωρό μου τυχαία σου εκφράζομαι σήμερα… όχι επειδή ειναι πρωταπριλιά…

ή

ήταν πρωταπριλία την ημέρα που σεγνώρισα γιαυτό και προσπέρασα.. !!!

Πάντως εμένα μαρέσουν τα έθιμα που και καλά την πρωταπριλιά αν δεν κάνω λάθος, μμμ όχι την Πρωτομαγιά γίνεται που και καλά “επιτρέπεται” να κλέψεις απο τον γείτονά σου μια γλάστρα.. τώρα αν ο γειτονά σου είναι ανθοπώλης άραγε πειράζει… χιχι

πλάκα πλάκα έπιασε φωτιά το διπλανό κτίριο σήμερα εκει που δουλεύω.. δεν ενημερωθήκαν όλοι όσοι έπρεπε (πελάτες εξωτερικοί συνεργάτες κτλ) άραγε θα με πιστέψουν αύριο αν τους πω ότι δεν έχει ρεύμα???????????

εν το μεταξυ ένα μήνα έχω στην συγκεκριμένη δουλειά και έχουν γίνει: σεισμοί, χιόνισε, πιάσαμε φωτιά, στο ζενίθ των απεργιών.. μήπως να παραιτηθώ.. θέλει ο θεός να μου πει κάτι που δεν έχω καταλάβει…

Παρόλα αυτά εγω είμαι μέσα στην τρελή χαρά.. μήπως δεν θα πρεπε…

“εν το μεταξυ ένα μήνα έχω στην συγκεκριμένη δουλειά και έχουν γίνει: σεισμοί, χιόνισε, πιάσαμε φωτιά, στο ζενίθ των απεργιών.. μήπως να παραιτηθώ.. θέλει ο θεός να μου πει κάτι που δεν έχω καταλάβει…”

Ήρθε η μέρα της Αποκάλυψης! ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ΜΩΡΗ ΤΡΕΛΗ! Πάρτο χαμπάρι! Λίγες είναι οι ώρες σου!!! By the way..δέσε τα κορδόνια σου…ΧΑΑΑΑΑ! ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΑΑΑ!!!



optasia says:

αα ξεχασα να προσθέσω ότι πριν παω ακομα στην δουλεια (1-2 μερες πριν) αρρώστησα όχι κάτι σοβαρό…

ένα θα σου πω gi gaga kouni beli…

ότι πριν έναμιση μήνα περίπου..

έφυγα… σαν ψέμα ακούστηκε… και αφησα συντρίμια… σεισμός έγινε.. χιόνισε, αναδουλειές :-p, στο έπακρο οι απεργίες.. άσε απο την στεναχώριασου.. νομιζεις δεν το καταλαβα (χεχε).. όταν μιλαμε ολο μου λες οτι είσαι άρρωστος, ότι δεν νιώθεις καλά.. χιχι

έτσι γίνεται πάντα αλλα τι άλλο πια να κάνω :-p



Αααχ, άστα να πάνε στον Αλλάχ! Έπαθα μια ΩΡΑΙΟΤΑΤΗ ψύξη κ τα’χω δει όλα κωλυόμενα! Περαστικά μου! (Άντε και σε σας τις ανύπαντρες!)



optasia says:

Ελπίζω να είναι πρωταπριλιάτικο αστείο.. δεν είναι δυνατόν ΠΑΛΙ να σου έχει συμβεί κάτι… έχεις καταντήσει η χαρα των νοσοκομείων… ε ποια.. αν όντως είσαι σου εύχομαι περαστικά γρήγορα!είσαι και ο τρίτος που ακους ότι έχει πάθει ψύξη.. μεσα σε 3 μέρες

όσο για το ανύπαντρες είμαι πολύ μα πάρα πολύ μικρή και σχετικά σχολια με ηλικίες και γάμους διαγράφονται…. γιατί αφού όλοι συμφωνούν με μένα δεν χρειάζεται να δημοσιεύται!!!!! ναι είμαι δημοκρατικότατη και χαίρομαι!!

Σήμερα για το καλό του εθίμου κορόιδεψα 3 άτομα (ολιγολεπτή επιτυχία μιας και δεν κρατιέμαι το άτιμο!!) αλλα έφαγα 2 πόρτες παράλληλα….!!!!!

Παρόλα αυτά είναι η κατάλληλη μέρα να κλείνεις ραντεβού η πρωταπριλιά…!! είναι πιο γλυκές οι πόρτες μετά!!!

χιχι

καλα δεν έφαγα πόρτα με την σκληρή έννοια που μπορεί να σκεφτεί κάποιος απλά πρότεινα και συζήταγα να βρεθώ με κάποια άτομα και είτε δεν μπορούσαν την συγκεκριμένη ημερομηνία που έλεγα είτε αντιπροτείναν άλλη μέρα!!!

αλλα το βιώσα ως πόρτα γιατι δεν χρησιμοποιήσα την φαντασία μου αρκετά!!!



<>

Σχετικά μ’ αυτό ακολουθώ την ίδια τακτική κ γι’ αυτό το λόγο έβαλα disclaimer στο blog.

http://gigagakounibeli.blogspot.com/2008/04/disclaimer-d.html



Leave a Reply

et cetera
